Plaza De Lelie in Maarssen

Hoe was jouw ervaring?

2 positieve stemmen8 negatieve stemmen
Recensie schrijven

Contactgegevens

Adres

Plaza De Lelie laten bezorgen?

Online eten bestellen

Openingstijden

Lunch Diner
ma lunch vanaf 10:00 diner tot 22:00
di lunch vanaf 10:00 diner tot 22:00
wo lunch vanaf 10:00 diner tot 22:00
do lunch vanaf 10:00 diner tot 22:00
vr lunch vanaf 10:00 diner tot 22:00
za lunch vanaf 10:00 diner tot 21:00
zo lunch vanaf 10:00 diner tot 21:00
Meer openingstijden

Wij serveren

Service
  • Catering
  • Bezorgen

Eigenschappen

  1. Overnachten

Openingstijden

Lunch Diner
ma lunch vanaf 10:00 diner tot 22:00
di lunch vanaf 10:00 diner tot 22:00
wo lunch vanaf 10:00 diner tot 22:00
do lunch vanaf 10:00 diner tot 22:00
vr lunch vanaf 10:00 diner tot 22:00
za lunch vanaf 10:00 diner tot 21:00
zo lunch vanaf 10:00 diner tot 21:00
Meer openingstijden

Community

Hoe was jouw ervaring?

2 positieve stemmen8 negatieve stemmen
Recensie schrijven

Statistieken

  • Eten & drinken 3,2
  • Sfeer 2,8
  • Service 2,7
  • Prijs / kwaliteit 4,1
Het eindcijfer is 3,6. (Minimum: 1, Maximum: 10)
Verdeling van de eindcijfers

Hier zie je hoe de meningen over dit restaurant verdeeld zijn.

1 6
2 0
3 1
4 1
5 0
6 0
7 0
8 0
9 1
10 0
Verloop van restaurantwaardering

Hier zie je hoe de waardering van het restaurant door de tijd verloopt.

1431704770 100
1437475857 100
1443246944 100
1449018031 100
1454789119 100
1460560206 100
1466331293 100
1472102381 100
1477873468 100
1483644555 100
1489415643 100
1495186730 100
1500957817 100
1506728905 100
1512499992 23
1518271079 24
1524042167 24
1529813254 24
1535584341 17
1541355429 16
1547126516 12
1552897603 12
1558668691 13
1564439778 14
1570210865 32
1575981953 34
1581753040 33
1587524127 33
1593295215 36
1599066302 27
1604837389 27
1610608477 38
1616379564 38
1622150651 24
1627921739 18
1633692826 18
1639463913 19
1645235001 19
1651006088 21
1656777175 21
1662548263 21
1668319350 21
1674090437 30
1679861525 30
1685632612 31
1691403699 30
1697174787 30
1702945874 30
1708716961 28
1714488049 28

Recensies

  1. Drie kwartier op patat moeten wachten en dan was het alsnog koud bezorgt

    • Eten & drinken 3
    • Sfeer -
    • Service -
    • Prijs / kwaliteit 5
    4
    0 positieve stemmen0 negatieve stemmen
  2. Kwaliteit van het eten is prima!
    Maar wat een slechte klantvriendelijk!
    Vergeten ze twee keer achter elkaar mayonaise bij de bestelling te voegen waar wel voor betaald is. Zeg je er een keer wat van op een normale manier, oplossing de volgende keer een gratis bakje mayonaise. Nu inmiddels een jaar later elke keer geconfronteerd te worden met zijn slechte humor of imago schade over het bakje mayo! Sorry maar dan heb je toch echt zelf een probleem. Sta niet raar te kijken als je een keer 2 kilo mayo van je zaak kan afschrapen voor dat je aan het werk kan. Over slechte humor gesproken. Kijken wie er dan lacht!! Ik rij voortaan wel ergens anders heen!

    • Eten & drinken 1
    • Sfeer 1
    • Service 1
    • Prijs / kwaliteit 1
    1
    0 positieve stemmen0 negatieve stemmen
  3. werkhoven

    Zoals (bijna) iedere vrijdag een grote bestelling (personeel), alleen vandaag ipv frituur voor een salade gekozen. Maaltijdsalade wel te verstaan. Bij het uitpakken van de spullen zat er een bakje sla in met een stukje tonijn (uit het blikje op z'n kop) . Er is direct gebeld, dat er waarschijnlijk een foutje is gemaakt. Dit was echter slechts een bijgerecht formaat. Er werd gezegd dat de bestelling wel kloptte en dat dit het reguliere formaat is tot mijn verbazing. Toen ik vertelde dat ik de prijs van 7 EURO!!!! wel erg veel vond voor hetgeen er voor mij stond, kreeg ik een bijdehand antwoord; nee mevrouw, is 6.95 Euro..... Sorry, maar klantvriendelijkheid is ver te zoeken, en vooral met grote bestellingen welke we wekelijks plaatsen. Dan geef je het aan, dat ze weten wat de klanten er van vinden (opbouwend bedoeld) krijg je zo'n bijdehand antwoord. In iig helemaal klaar mer jullie!

    0 positieve stemmen0 negatieve stemmen
  4. Lucien Regensburg

    Een uitermate net, en makkelijk bereikbaar pand in Boomstede met buiten een beschut terras met bankjes en tafels. Voldoende parkeergelegenheid pal naast de deur. Binnen loop je links naar de afhaalbalie en rechts naar het restaurant. Het restaurant is simpel, schoon en netjes met ruime zitmogelijkheid, ook de afhaalbalie is modern schoon en netjes evenals de keuken waar je grotendeels in kunt kijken.

    Het menu is uitermate uitgebreid: diverse burgers, frites, menu's, snacks, ijs, fris en milkshakes. Op de wanden hangen uitgebreide borden van het menu met goede foto's en prijzen en deals. De bediening is vriendelijk, correct, vlot en ook netjes gekleed.

    Ik kwam op een woensdag om 18.15U, een redelijk normale tijd om frites te halen, er waren op dat moment vier klanten in de zaak. Ondanks een paar bestellingen waar men mee bezig was stond ik na iets meer dan een kwartier weer buiten met mijn bestelling: Frites Gyros (groot). Ik kreeg dit mee in zo'n warmhoudbox samen met een compleet bestek en opgevouwen servetje (zo'n typische restaurantset, maar dan van stevig, zwart plastic) en een bakje tzatziki saus.

    Normaal gesproken krijg je bakje frites met de gyros eroverheen en vrijwel altijd maakt dit de frites die eronder liggen slap, soms zelfs zompig (te vettig, druipend vlees) maar deze keer bleken de meeste frites nog gewoon knapperig, blijkbaar zat er aanzienlijk minder vet in het vlees. Ook vond ik geen randjes vet in het vlees zelf (hoe goedkoper het vlees, hoe meer vetrandjes). Desondanks smaakte het vlees niet droog. De frites zelf waren ook prima van kwaliteit en smaak en precies goed gebakken. De tzatzikisaus heb ik niet zo veel verstand van, de smaak was verder goed, maar ik had iets meer knoflook verwacht. Of het zo hoort weet ik simpelweg niet.

    Ik bestelde 'groot' en kreeg dat ook: de portie was me te veel ;-) de enige opmerking aan de eigenaar: Vraag of de klant bestek erbij wil, want ik had het niet nodig en het bijzonder nette setje verdwijnt bij mij in de recyclebak, en dat is inefficiënt, onnodig en simpelweg zonde…

    • Eten & drinken 9
    • Sfeer 9
    • Service 10
    • Prijs / kwaliteit 8
    8,7
    0 positieve stemmen0 negatieve stemmen
  5. Eten is opzich wel goed alleen we hebben een uur in de winkel moeten wachten dat kan echt niet en personeel heeft er niet echt zin in.

    • Eten & drinken -
    • Sfeer 1
    • Service 1
    • Prijs / kwaliteit -
    1
    0 positieve stemmen0 negatieve stemmen
  6. Bij binnenkomst wordt er niets gezegd (geen Goedenavond oid). Wordt gezucht door 2 wat oudere personeelsleden (mannen). "Kan ik u helpen" zeggen ze niet. Erg klantonvriendelijk wordt de bestelling opgenomen. Als je t geld geeft en 'alstublieft' zegt, wordt er niet op gereageerd. Zo onbeleefd. Misleidende aanbieding (stond niet op de foto zoals hij t zei) maar geen excuses of 'u heeft gelijk'. De saus vd frikandel lag er bijna helemaal naast (op t bord). Patat proefde erg opgewarmd. Zat geen patat- of aardappelsmaak aan. Proefde kaneel en soort 'laagje' welke ook zichtbaar was. Absurd hoge prijs van 2,75e voor een normaal formaat patat speciaal en zelfs 2,90e!! Voor een normale frikandel speciaal. Terwijl de saus op beide producten rommelig op het bord lag en 1 portie saus leek ipv 2 waar wel voor betaald is. De wat oudere man reageerde zeer geïrriteerd toen ik vroeg of hij t tafeltje wilde schoonmaken. 4 tafels waren vies en hadden spullen van vorige bezoekers op de tafel staan. Ik zou me verontschuldigen naar mn klanten en sowieso er voor zorgen dat de tafels schoon zijn ook al is t druk. Je vraagt toch ook aan je klanten of het heeft gesmaakt en bedankt ze voor hun bezoek voordat ze weggaan. Dat is toch iets wat normaal is?! Mensen geven geld bij u uit. Klanten zorgen voor omzet. Door geen enkel personeelslid werd er notitie op geslagen dat er klanten wegliepen of klaar waren met eten. Verbazend mede omdat borden niet leeg zijn. Daar zou je vraag over kunnen stellen lijkt me. Al met al een eerste en tevens laatste bezoek welke zeer teleurstellend was en weggegooid geld terwijl ik al elk dubbeltje moet omdraaien.

    • Eten & drinken 1
    • Sfeer 3
    • Service 1
    • Prijs / kwaliteit 1
    1,2
    0 positieve stemmen0 negatieve stemmen
  7. Voor het eerst en ook gelijk voor het laatst hier iets gehaald, de ene portie normaal de andere zat niets op, over gebeld krijg ik toch een grote bek ipv excuses. Wat een waardeloze zaak hier is de klant zeker geen koning!

    • Eten & drinken 1
    • Sfeer 1
    • Service 1
    • Prijs / kwaliteit 1
    1
    0 positieve stemmen0 negatieve stemmen
  8. Op een zondag (drukste dag van week) staat er 3 man te werken die te beroerd is om bestellingen op te nemen, men staat 45 min te wachten om alleen een bestelling door te geven! Online bestellingen krijgen uiteraard voorkeur maar mensen zo abnormaal lang laten wachten zonder er naar om te kijken is voor mij onbegrijpelijk. In een restaurant had ik in die tijd al mijn eten voorgeschoteld gekregen. Als ik er vervolgens een opmerking over maak dat het personeel op z’n minst bestellingen kan opnemen zodat we alvast kunnen gaan zitten krijg ik een geirriteerd antwoord dat we begrip moeten hebben voor hun omdat ze er maar met z’n 3en staan.. Meer personeel aannemen dan lijkt mij? Service en klantvriendelijkheid is hier ver te zoeken!! Nooit meer naar deze tent. (Zo dachten meer mensen gezien een groot deel na lang wachten zonder eten is vertrokken)

    • Eten & drinken -
    • Sfeer 1
    • Service 1
    • Prijs / kwaliteit -
    1
    0 positieve stemmen0 negatieve stemmen
  9. Bij deze zaak word je uitgescholden als je aanmerkingen hebt op kwaliteit of service. En beiden laten te wensen over.

    • Eten & drinken 4
    • Sfeer 1
    • Service 1
    • Prijs / kwaliteit 4
    3,4
    0 positieve stemmen0 negatieve stemmen
  10. Marco van der Linden

    Slecht zaak, slechte service en erg onbeschoft.
    Nooit heen gaan!

    • Eten & drinken 1
    • Sfeer 1
    • Service 1
    • Prijs / kwaliteit 1
    1
    0 positieve stemmen0 negatieve stemmen
  11. Nooit meer

    4 oktober 2016 rond 12.30uur. 20 minuten staan wachten zonder geholpen te worden, terwijl ik de enige in de zaak was. Personeel was bezig met een bezorgbestelling, en dat verliep blijkbaar niet naar wens want ze begonnen (hoorbaar) onderling ruzie te maken (!). "dit is kut met peren zo" riep de man naar de vrouw. Na een kwartier riep er 1tje op een ongeïnteresseerde toon "ik kom er zo aan hoor", maar ze ging gewoon door waar ze mee bezig was. Uiteraard weggegaan zonder te bestellen, er zijn genoeg andere cafataria's hoor.
    Als jullie geen zin hebben in je werk, ga dan gewoon wat anders doen.

    0 positieve stemmen0 negatieve stemmen
  12. kok

    12 punten