Hayai Sushi in Rotterdam

€€

Hoe was jouw ervaring?

3 positieve stemmen2 negatieve stemmen
Recensie schrijven

Contactgegevens

Adres

Hayai Sushi laten bezorgen?

Online eten bestellen

Openingstijden

ma 12:30 - 22:00
di 12:30 - 22:00
wo 12:30 - 22:00
do 12:30 - 22:00
vr 12:30 - 22:00
za 12:30 - 22:00
zo 12:30 - 22:00
Meer openingstijden

Wij serveren

Service
  • Afhalen
  • Bezorgen

Eigenschappen

  1. Overnachten

Openingstijden

ma 12:30 - 22:00
di 12:30 - 22:00
wo 12:30 - 22:00
do 12:30 - 22:00
vr 12:30 - 22:00
za 12:30 - 22:00
zo 12:30 - 22:00
Meer openingstijden

Community

Hoe was jouw ervaring?

3 positieve stemmen2 negatieve stemmen
Recensie schrijven

Statistieken

  • Eten & drinken 8,4
  • Sfeer 9,2
  • Service 6
  • Prijs / kwaliteit 6,1
Het eindcijfer is 7. (Minimum: 1, Maximum: 10)
Verdeling van de eindcijfers

Hier zie je hoe de meningen over dit restaurant verdeeld zijn.

1 2
2 0
3 0
4 0
5 0
6 0
7 1
8 0
9 0
10 2
Verloop van restaurantwaardering

Hier zie je hoe de waardering van het restaurant door de tijd verloopt.

1528540552 73
1532371924 73
1536203295 73
1540034667 73
1543866038 73
1547697410 73
1551528781 73
1555360153 73
1559191524 73
1563022896 73
1566854267 73
1570685638 73
1574517010 73
1578348381 73
1582179753 73
1586011124 73
1589842496 24
1593673867 15
1597505239 17
1601336610 17
1605167982 19
1608999353 19
1612830725 19
1616662096 57
1620493468 61
1624324839 60
1628156211 60
1631987582 59
1635818953 59
1639650325 59
1643481696 59
1647313068 54
1651144439 54
1654975811 61
1658807182 61
1662638554 61
1666469925 61
1670301297 61
1674132668 61
1677964040 56
1681795411 56
1685626783 56
1689458154 56
1693289525 56
1697120897 56
1700952268 56
1704783640 56
1708615011 56
1712446383 56
1716277754 56

Recensies

  1. Hamza Tarraz

    Top service en hele lekkere sushi!

    • Eten & drinken 10
    • Sfeer -
    • Service 10
    • Prijs / kwaliteit 10
    10
    0 positieve stemmen0 negatieve stemmen
  2. Super snel, aardige personeel. Verse en heerlijke sushi!

    • Eten & drinken 10
    • Sfeer 10
    • Service 10
    • Prijs / kwaliteit 10
    10
    0 positieve stemmen0 negatieve stemmen
  3. 17.45u besteld, om 23.28u nog steeds niets. Om 19.30u nog iemand aan de lijn gehad die in ieder geval kon bevestigen dat de bestelling in het systeem stond, maar niet meer dan dat. Daarna werden alle telefoontjes weggedrukt en na 23u voicemail. Wel betaald, maar zonder eten naar bed op valentijnsdag.

    • Eten & drinken -
    • Sfeer -
    • Service 1
    • Prijs / kwaliteit 1
    1
    0 positieve stemmen0 negatieve stemmen
  4. Al een aantal keren besteld, maar ben er nu klaar mee. Eten duurt minimaal 2 uur, komt steenkoud aan, mis steeds iets in de bestelling en als je dat meld wordt het er de volgende keer niet bijgedaan. Slechte service! Reageren ook niet op de mail. Waarom bezorgen ze warme gerechten als ze die onderweg niet warm kunnen houden! Kwaliteit is ondergeschikt aan kwantiteit. Neem meer personeel aan en zorg voor goede warmhoudbox in de auto!

    • Eten & drinken 1
    • Sfeer -
    • Service 1
    • Prijs / kwaliteit 1
    1
    0 positieve stemmen0 negatieve stemmen
  5. Vandaag besteld via thuisbezorgd. Op de site werd aangegeven dat het 50 min zou duren. Het eten werd uiteindelijk na bijna 2.5 Uur bezorgd. Tussentijds aantal keren gebeld en dan werd er gezegd dat de bezorger in de buurt was. Het eten was koud en niet lekker. Ik heb dit nog nooit meegemaakt! Wij bestellen nooit meer bij deze tent.

    0 positieve stemmen0 negatieve stemmen
  6. Mevr. Zondag

    Ik bestel regelmatig een sushi box bij Hayai sushi, vaak via thuisbezorgd. Dit ging altijd goed, ze hebben lekkere sushi en de bezorging komt op tijd. Ze hebben een 'aanbieding', waarbij je bij een bestelling van minimaal 15 euro een gratis rol van 8 stuks krijgt, keuze uit 3 rollen volgens mij. De laatste keer bestelde ik (zoals altijd) voor ongeveer 20 euro sushi en heb ik niet mijn extra rol erbij gekregen. Ik heb toen gebeld met Hayai sushi en er werd mij beloofd dat mijn nummer genoteerd werd, en dat als ik de volgende keer voor minder da 15 wilde bestellen, ik alsnog mijn extra rol zou krijgen, mits ik via Hayai zelf zou bestellen.

    Nou, ik heb even gebeld voor ik mijn bestelling plaatste en daar werd mij op een niet zo nette manier duidelijk gemaakt dat ik géén extra rol ging krijgen bij mijn (bijna) bestelling van 12 euro. Ik heb het uitgelegd dat er een notitie van mijn telefoonnummer moest zijn en dat dit mij beloofd was. De vrouw aan de telefoon was standvastig en zei dat ze hier niks vanaf wist. Er waren geen collega's in de zaak zei ze, en ze kon haar baas niet bereiken, die ging pas over 5 uur beginnen aan zijn dienst.

    Jammer dat er een foutje gemaakt wordt, kan gebeuren zeg ik altijd. Maar als ik vervolgens vraag om hetgeen mij beloofd is, word ik gewoon 'weggestuurd'. Vervelend ook, want ik vond het prettig om hij Hayai sushi te bestellen. Blijkbaar lukt het ze niet om een foutje recht te zetten en is er vervolgens niemand die weet dat er een aantekening gemaakt is, óf misschien is die aantekening nooit gemaakt. Helaas, dan maar niet meer bij Hayai bestellen.

    • Eten & drinken 8
    • Sfeer 7
    • Service 2
    • Prijs / kwaliteit 8
    7,3
    0 positieve stemmen0 negatieve stemmen